12 dar kvar

12 dar kvar nu då har inte köpt presenter eller nått än, måste fixas!
Min lilla lista :)
Mamma: nån tunika...typ...
Pappa: typ en scrapbook-tavla med en dikt om pappsen :P
Ebba: parfym kit från lindex
Ludvig: ehm...
Rune: halsband :) gjort på slöjden haha...
Mormor: julgodis
Morfar: julgodis
Ida(moster): marsipangris!
Petter(Idas man): julgodis
Hilding(kusse): typ...nånting...
Knut(kusse): "Blixten tofflor"
farmor: ?
Mimmi: Godiiis :)
Jebiam: Hemlig stämplat!
Ser ju väldigt bra ut :S
Pappas lilla dikt:
Pappa Huss är alltid glá, när jag är med dig så mår jag bra.
Du finns och kommer alltid finnas hos mig. Pappa, jag vill att du ska veta:
Jag älskar dig ♥

haha är inget "dikt-pro" direkt :P
hare bra//Ellen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0