Trött, Cool, fullt upp.


Hejj.

Igår, kan man väl säga, haha, kom jag hem, och jag har inte sovit på planet alls, och är fett trött, ska bli fett härligt att sova, fett underbart, men okej, det har varit jätte härligt i grekland, och jag har inte alls blivit brun, hahah, jag håller på att ladda upp bilderna på datorn, det är typ 1001 bilder, det är dock från när jag va på landet oxåå, jag har haft ett as härligt sommarlov, men det är inte slut än! men aa.. Imorgon ska jag träffa Ida, och jag har typ frågar 3 pers om jag kan sova hos dom, jag måste liksom sova där hela helgen, och Ida, kommer dom från gävle, och Livi, tror det, och Fanny Öhrn åxxoo :D så, annars kan man ju liksom sova en dag hos livi en hos fanny eller ida eller vad som helst, jag vet inte :D hahahahahaha. Men, frappe, det är fett gott!!!!! Det är typ IsKaffe :D Asgot!!!!!!! emm, jag vet inte vad jag ska skriva eller har skrivit. men här kommer bilder IAF.
SomSagt, C00L :)

MM.. Colaaa <3

FettHärligt!

Haha..

mm.. Klubba :D

häligt..

sexiiiiiigt (y)



HAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAH.. Fan..

Är det bara jag.. Eller ar jag haft en vild sommar..?


TackGumman, som klarade av mina jobbiga snack, att du finns. Betyder mycket för mig, den sommaren tar jag gärna om. Loveu

BaraFörAttJävlasOsv.


frappe :)

jag är cooool :)


GaletVärre.

Är det bara jag.. ellerärjagsjuktball?:)

:)

StoltFotograf :)

Kallt.. Och fett äckligt, kolla mina strumpooooor :D

Anledning Till Att Jag Hatar Spindlar

Fyfan

Jag är coooooool
Kolla mitt ögAAA!

Stenhårda;)



Fan va härligt sommarlooov, Dåliga bilder, men ändå! :I

Pussar, Moa,<3

Kommentarer
Postat av: fanny

Hahaha älskade lilla Moa, sommaren med dig va så galet rolig!! Hahah du och den där apelsinen, du tog minst 10 bilder på den haha :) Hahaha bilden under mig och Sebbe haha trodde det va jag först men såg sen att det va du XD Och du, passa dig för Edvard och Simon dom har dödat en snubbe. Fatta farliga dom e ;) Löv ju<33

2010-08-16 @ 23:39:01
URL: http://fankiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0