R.I.P Whiskey<3

I övermorgon åker jag till Italien och hälsar på farfar! Det ska bli jätte kul! ... Men Farfars ena katt, Whiskey, dog för inte så länge sen och hon var världens finaste katt och hon har vart hos farfar i hela mitt liv :´(... Hon blev hela 23 år gammal så jag visste att det snart skulle hända... Hoppas du har det bra Whiskey och hittar något fluffigt moln där uppe i himmlen som liknar ryggstödet på farfars soffa... Hon har alltid legat på ryggstödet när vi kommit hem till farfar ♥
De har en katt till som jag tror är 10-15 år gammal hon heter Mimmi... jag undrar hur hon reagerar när Whiskey är borta??
Rune gubben är på vallen , farmors stuga i Jämtland, och även om jag hälsade på honom nu i veckan så saknar jag honom jätte mycket!♥
Han kommer hem om två veckor!! och har innan vi hälsade på vart hos farmor jätte länge!!
Saknar min pussgurka!!
( Hittade en bild på fjunisen som Ebba har tagit nån gång)
Puss o kram Ellen♥

Kommentarer
Postat av: Philippa

Hallå! Hoppas allt är bra med dig. Kika gärna in på min blogg och släng in en kommentar efter dig! Kramar. :D

2010-08-04 @ 23:26:41
URL: http://phows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0