Home sweet Home....

Är hemma från Turkiet och jag kan säga att jag inte har blivit brun! Fast jag är redan lite lite brun men iallafall. Vi har bara vart i min mammas by där hela släkten är. Jag har levt i över 40 plus grader värme i tre veckor!! Riktigt helvete kan jag säga (Kanske jag har blivit lite brun vet inte?)vi har mest suttit inne. En sak kan jag säga vilket låter lite konstigt men jag gillar INTE barn lika mycket efter denna semester. Har haft kusiner där som är runt fem sex år gamla och de var inte så himla trevliga. En av dem ljög till och med jätte mycket. Pallar inte förklara men jag måste prata med nån av mina flickor. Hallå någon ring eller nått jag vill verkligen göra nått med er innan skolan börjar eftersom det är bara en vecka kvar!! Vill prata om en massa saker som har hänt och jag tror också ni vill det så RING!!!

//Berfin=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0